8/03/2015

Booktube - A - Thon 2015



Wat is Booktube - A - Thon zeg je? I hear you! Je gaat vanaf vandaag 3 augustus t/m zondag 9 augustus zoveel mogelijk boeken lezen met een aantal challenges die hieronder staan. Wil je het filmpje zien? Dat kan hier.

1. Lees een boek met blauw op de cover. 
Simpelere uitleg is er niet.

2. Lees een boek van een auteur wiens achternaam met dezelfde letter begint als jouw achternaam.
Mijn achternaam is De Graaff dus ik moet een boek lezen van iemand met dezelfde begin letter. De G is mijn geval. Bijvoorveeld: Neil Gaiman. (Heb ik even geluk dat een van mijn favoriete schrijvers dezelfde begin letter heeft)

3. Lees iemand anders favoriete boek
Makkelijk! Wil je de mijne lezen? Hier aantal opties voor je.
- Harry Potter and the Half-Blood Prince, J.K. Rowling (of een ander HP boek)
- Pride and Prejudice, Jane Austen
- The Ocean at the End of the Lane, Neil Gaiman

4. Lees het laatste boek dat je gekocht/geleend/gekregen hebt.
Simple as that!

5. Lees een boek zonder het los te laten.
Nou hiervoor zou ik een dun boek kiezen of juist een extra dik boek om de uitdaging aan te gaan. En lekker veel drinken zodat je veel naar de wc moet ;)

6. Lees een boek dat je graag wilt lezen.
Hoppa! Lekker makkelijk.

7. Lees zeven boeken in één week.
Challenge accepted! 

Ik zal de aankomende dagen updaten met welke boeken ik aan het lezen ben via Twitter en Instagram
Doe je mee? Ga er lekker voor zitten. Het wordt mooi weer dus ga naar buiten, lekker kopje thee of smoothie erbij en hoppa! Enjoy!

Toedels en be kind!


No comments:

Post a Comment