8/03/2015

Poging 12384729


Je hebt eindelijk je MBO-diploma, wilt graag verder studeren, maar je wordt nergens aangenomen. Een tussenjaar, lekker dan. In dit bootje zit ik nu. Ik had me aangemeld op een paar film en schrijfopleidingen, maar niet aangenomen. Maar hé, dat is het nadeel met kunstopleidingen waar maar een handvol studenten op worden aangenomen.
En ja, wat doe je dan? In een hoekje liggen huilen hoe oneerlijk het leven is? Naaaah, not my style! Soms gaat het allemaal niet zo als je het zelf wil. Maar hé, zie er het positieve van in. EEN HEEL JAAR GEEN SCHOOL! Eindelijk tijd om dingen te doen die ik altijd al heb willen doen, beetje geld verdienen, een leuke reis maken en mijn blog bijhouden met verhalen over vanalles (na de 12384729 pogingen, tips zijn altijd welkom)!

Mijn plan onder andere voor het aankomend jaar vanaf nu is om mijn afgelopen examenproject door te zetten. Afgelopen schooljaar heb ik een filmpje/vlog gemaakt waar Ik kijk terug naar waar ik vroeger altijd van droomde en ik dat stiekem nog steeds wil en of dat nog steeds mogelijk is. Mijn proces ga ik hier bijhouden en ga ik dit tussenjaar voor gebruiken. Maar daar later meer over.

Toedels. Be kind!

Ymke

No comments:

Post a Comment